Календарне планування

Інформатика
5 клас
(2017-2018 н.р.)

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів ІНФОРМАТИКА 59 класи
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Тема     
 Дата
 Д/з
Навчальні досягнення учнів 

 35 год                    
  І семестр 17 год (1 год/тиждень)
 ІІ семестр 18 год  (1 год/тиждень)
І семестр 
Інформаційні процеси та системи
 1
Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Інформація, дані, повідомлення.


 Учень/учениця
Знаннєва складова
Пояснює поняття інформації та інформаційної системи.
Наводить приклади даних і повідомлень.
Наводить приклади інформаційних процесів.
Називає складові комп'ютера та їх призначення.
Пояснює поняття операційної системи.
Наводить приклади комп'ютерних програм
Діяльнісна складова
Розпізнає різновиди інформаційних процесів.
Розрізняє типи комп'ютерів.
Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час роботи з комп'ютерним пристроями.
Уміє виконувати основні операції над файлами та папками
Ціннісна складова
Усвідомлює взаємозв’язок між апаратною та програмною складовими інформаційної системи.
Усвідомлює наслідки впливу комп’ютерних пристроїв на здоров’я.
Має уявлення про роль інформаційних технологій у житті людини та розвитку суспільства
2
Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.


3
Апаратна і програмна складові інформаційної системи.


4
Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів.


5
Складові комп’ютерів та їхнє призначення. Інструктаж з БЖД.
Практична робота 1


6
Операційна система та її інтерфейс.


7
Файли, папки та операції над ними. Інструктаж з БЖД.
Практична робота 2.


Мережеві технології та Інтернет
8
Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок.


Учень/учениця
Знаннєва складова
Розуміє поняття комп'ютерної мережі.
Пояснює відмінність між глобальною та локальною комп'ютерними мережами.
Наводить приклади пошукових систем.
Наводить приклади навчальних веб-ресурсів.
Діяльнісна складова
Використовує мережеві папки для обміну файлами та їх зберігання.
Дотримується правил безпеки під час використання Інтернету.
Шукає, завантажує та зберігає дані, отримані із Всесвітньої мережі.
Ціннісна складова
Усвідомлює необхідність дотримання авторського права.
Критично оцінює відомості, отримані з мережі Інтернет
9
Пошук інформації в Інтернеті. Інструктаж з БЖД.
Практична робота 3.


10
Безпечне користування Інтернетом.


11
Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.
Інструктаж з БЖД.
Практична робота 4.


12
Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету.


13
Використання мережі Інтернет для навчання


Опрацювання текстових даних
14
Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Основні об'єкти текстового документа.


Учень/учениця
Знаннєва складова
Пояснює поняття об’єкта та властивостей об’єкта.
Називає основні об'єкти текстового документа.
Називає властивості символів, абзаців, сторінок, зображень і таблиць.
Діяльнісна складова
Уміє редагувати та форматувати об'єкти текстових документів.
Додає зображення з файлів та налаштовує їхні параметри.
Додає таблиці й однорівневі списки, редагує та форматує їх.
Налаштовує параметри сторінки (розмір, орієнтацію, поля).
Готує документ до друку
Ціннісна складова
Усвідомлює роль електронного документообігу у сучасному суспільстві.
Оцінює якість форматування текстового документа.
15
Програмне забезпечення для опрацювання текстів.


16
Введення, редагування та форматування символів і абзаців.



Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній:
Підручник «Родинні фінанси». 5 клас, Тема 8 «Гроші в житті родини», с. 58.
Робочий зошит «Родинні фінанси». 5 клас, Тема 8 «Гроші в житті родини», с. 29.

Підручник «Фінансово-грамотний споживач». 6 клас, вступ. Віртуальна екскурсія в «Музей грошей Національного банку України», с. 5, с. 15.
Робочий зошит «Фінансово-грамотний споживач», 6 клас, вступ. Віртуальна екскурсія в «Музей грошей Національного банку України», с.  4, с. 7.

Підручник «Фінансово-грамотний споживач». 6 клас, тема 5 «Купівля товарів в мережі Інтернет», с. 61.
Робочий зошит «Фінансово-грамотний споживач». 6 клас, тема 5 «Купівля товарів в мережі Інтернет», с. 23

Тема     
 Дата
 Д/з
Навчальні досягнення учнів 

 35 год                    
  І семестр 17 год (1 год/тиждень)
 ІІ семестр 18 год  (1 год/тиждень)
ІI семестр 
Опрацювання текстових даних
 17
Додавання зображень із файлу та їх форматування.


Учень/учениця
Знаннєва складова
Пояснює поняття об’єкта та властивостей об’єкта.
Називає основні об'єкти текстового документа.
Називає властивості символів, абзаців, сторінок, зображень і таблиць.
Діяльнісна складова
Уміє редагувати та форматувати об'єкти текстових документів.
Додає зображення з файлів та налаштовує їхні параметри.
Додає таблиці й однорівневі списки, редагує та форматує їх.
Налаштовує параметри сторінки (розмір, орієнтацію, поля).
Готує документ до друку
Ціннісна складова
Усвідомлює роль електронного документообігу у сучасному суспільстві.
Оцінює якість форматування текстового документа.
18
 Додавання, редагування та форматування таблиць.


19
Додавання, редагування та форматування таблиць.


20
Однорівневі списки.


21
       Сторінки документа та їх форматування


22
        Підготовка документа до друку. Друк документа
Практична робота №5: «Створення текстового документа з графічним зображенням та таблицею»


ТО
Алгоритми та програми
23
Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.



24
Способи опису алгоритму. Програма. Практична робота №6: «Складання та виконання лінійних алгоритмів»


Учень/учениця
Знаннєва складова
Пояснює поняття алгоритму та програми.
Наводить приклади виконавців та команд, які вони виконують.
Пояснює сутність алгоритмічних структур.
Діяльнісна складова
Складає прості алгоритми.
Розрізняє алгоритмічні структури.
Використовує середовище для опису та виконання алгоритмів.
Обирає алгоритмічні структури для розв'язування поставленої задачі.
За необхідності коригує алгоритми.
Виконує алгоритми, подані у формальному вигляді
Ціннісна складова
Усвідомлює значущість алгоритмів у житті.
Робить висновки про відповідність результату виконання алгоритму поставленій задачі
25
Середовище опису й виконання алгоритмів.  Лінійні алгоритми.


26
Практична робота №7: «Складання та виконання алгоритмів з використанням циклів з лічильником»


27
Алгоритми з розгалуженнями.


28
Алгоритми з повтореннями


29
Алгоритми з повтореннями


30
Практична робота №8: «Складання і виконання алгоритмів із циклами»


31
Повторення вивченого за І семестр


32
Семестрове оцінювання


ТО
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній:
Підручник «Родинні фінанси». 5 клас, Тема 8 «Гроші в житті родини», с. 58.
Робочий зошит «Родинні фінанси». 5 клас, Тема 8 «Гроші в житті родини», с. 29.

Підручник «Фінансово-грамотний споживач». 6 клас, вступ. Віртуальна екскурсія в «Музей грошей Національного банку України», с. 5, с. 15.
Робочий зошит «Фінансово-грамотний споживач», 6 клас, вступ. Віртуальна екскурсія в «Музей грошей Національного банку України», с.  4, с. 7.

Підручник «Фінансово-грамотний споживач». 6 клас, тема 5 «Купівля товарів в мережі Інтернет», с. 61.
Робочий зошит «Фінансово-грамотний споживач». 6 клас, тема 5 «Купівля товарів в мережі Інтернет», с. 23

Немає коментарів:

Дописати коментар